24/3/13

O ΔΡΟΜΟΣ Ο ΣΩΣΤΟΣ!



4 σχόλια:

  1. ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΕΦ. 12 , 48 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν τῷ εἰπόντι αὐτῷ, Τίς ἐστιν ἡ μήτηρ μου καὶ τίνες εἰσὶν οἱ ἀδελφοί μου;
    49 καὶ ἐκτείνας τὴν χεῖρα αὐτοῦ ἐπὶ τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ εἶπεν, Ἰδού, ἡ μήτηρ μου καὶ οἱ ἀδελφοί μου
    50 ὅστις γὰρ ΑΝ ΠΟΙΗΣΗι το ΘΕΛΗΜΑ τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς αὐτός μου ἀδελφὸς καὶ ἀδελφὴ καὶ μήτηρ ἐστίν
    : ΘΕΛΗΜΑ ταυτοτης ΕΠΗ .ο.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΡΡΩΣΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!

    Η Αθήνα πάνοπλη μόνο όταν οι δόκιμοι Έλληνες δράσουν.
    Η στην καλύτερη ... γίνουν ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Ετσι μένουμε στην ουσία αυτής εδω της ανάρτησης.
    Μελετάμε ,μετράμε αρχειοθετούμε τα Ομήρου έπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. : Ο + ΜΕΤΑΤΡΕΠΩΝ + ΚΑΙ + ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΩΝ + ΤΑ + ΟΜΗΡΟΥ + ΕΠΗ ≡ ΔΩΙΔ <=> ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙΝ ≡ ΥΠΑΛΛΑΞΑΜΕΝΟΝ ≡ ΘΕΡΕΠΕΥΗΪΣ ≡ ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΣ .°.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. : Ο + ΜΕΤΑΤΡΕΠΩΝ + ΚΑΙ + Ο + ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΩΝ + ΤΑ + ΟΜΗΡΟΥ + ΕΠΗ <=> ΙΗΣΟΥΣ.°.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή